Google najbardziej wartościową marką świata

21 maja 2014, 11:53

Z tegorocznego raportu 100 Top BrandZ publikowanego przez agencję Millward Brown, dowiadujemy się, że Google wyprzedził Apple'a na liście najbardziej wartościowych marek na świecie. Wartość marki Google wzrosła w ciągu roku o 40% i wynosi obecnie 158,84 miliarda USD


Księgarnia PWN - Gwiazdka 2024

Bezczelna obsługa zwiększa sprzedaż luksusowych marek

29 kwietnia 2014, 09:57

W przypadku luksusowych marek im bardziej niegrzeczna obsługa, tym lepiej idzie sprzedaż - twierdzą psycholodzy z Uniwersytetu Kolumbii Brytyjskiej.


Microsoft pracuje nad nową marką smartfonów

29 kwietnia 2014, 08:42

Steven Elop, były dyrektor wykonawczy Nokii, a obecnie wiceprezes Microsoftu odpowiedzialny za dział produkcji telefonów komórkowych, powiedział, że koncern z Redmond jeszcze nie zdecydował, pod jaką marką będzie sprzedawał swoje telefony.


Niski poziom witaminy D nie napędza objawów menopauzy

16 kwietnia 2014, 12:05

Nowe studium Women's Health Initiative (WHI) nie wykazało znaczącego związku między poziomem witaminy D we krwi a objawami menopauzy.


Maskotki z płatków patrzą na dzieci w dół, a na dorosłych prosto przed siebie

3 kwietnia 2014, 09:14

Przyglądając się 65 rodzajom płatków śniadaniowych w 10 różnych sklepach spożywczych, psycholodzy z Uniwersytetu Cornella zauważyli, że płatki przeznaczone dla dzieci umieszczano na półkach o połowę niżej niż płatki dla dorosłych (te pierwsze znajdowały się na wysokości 23 cali - ok. 58 cm - a drugie na wysokości 48 cali, czyli ok. 122 cm).


Nocne zwiedzanie muzeum robotem

7 lutego 2014, 18:40

Tate Britain uruchomi latem tego roku nową usługę After Dark. Umożliwi ona turystom zwiedzanie muzeum po zmroku (i po oficjalnych godzinach otwarcia) za pomocą kontrolowanych za pośrednictwem witryny internetowej robotów.


By konsumenci byli lojalni wobec marki, trzeba ich wcześniej przestraszyć

7 lutego 2014, 10:06

Konsumenci przylgną do produktu, by się uspokoić, jeśli oglądają straszne filmy w samotności. Odkrycie psycholog z Uniwersytetu Kolumbii Brytyjskiej przeczy normom przemysłu reklamowego, zgodnie z którymi w porównaniu do innych gatunków filmowych, w horrorach lokowanie produktu jest stosowane na znacznie mniejszą skalę.


Sony chce się pozbyć pecetów?

5 lutego 2014, 09:48

Dziennik japońskiej giełdy Nikkei doniósł, że Sony ma zamiar pozbyć się wydziału produkcji komputerów osobistych. Koncern chce go podobno sprzedać za 490 milionów dolarów


Miały zniechęcać, a (czasem) zachęcają

17 stycznia 2014, 16:55

W pewnych sytuacjach ostrzeżenia umieszczane na potencjalnie niebezpiecznych produktach, np. papierosach, mogą sprzyjać, a nie zapobiegać zakupowi.


Miliard w Watsona

9 stycznia 2014, 10:39

IBM zwiększa wysiłki zmierzające do komercjalizacji produktów marki Watson. Błękitny Gigant powołał do życia Watson Business Group, w którą zainwestuje miliard dolarów, a w ramach tej kwoty 100 milionów dolarów zostanie przeznaczonych na rozwój nowo powstałych firm tworzących aplikacje dla chmury Watson Developer


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy